Stängseldagen är den årliga branschkonferensen för områdesskydd. På konferensen träffas olika intressenter inom områdesskydd, både entreprenörer och leverantörer har en möjlighet att träffas och diskutera branschrelaterade saker och ta del av det allra senaste.

Stängseldagen 2019

Stängseldagen 2019 genomfördes den 7 februari i Jönköping! Återigen en lyckad tillställning med föredrag och avslut med Årsmöte.

Stängseldagen 2020

Nästa stängseldag har datum torsdag den 6 februari 2020. Vill ert företag delta? Kan man anmäla sig för deltagande redan nu ? Jajamen. Vi tar hellre emot er anmälan tidigt än sent. Välkommen med er anmälan.

Konferensavgiften faktureras efter Stängseldagen och är 1150:- + moms. För att kunna garantera hotellrum behöver hotellet ha er anmälan senast den 10 Januari 2020.

Arlanda Hotellby, Bristagatan 22, 195 60 Arlandastad.

Tel till hotellet: 08-597 897 00 för att boka rum. Ange ”Stängseldagen” vid bokning!

Anmälan till stängseldagen 2020

Anmälan stängseldagen

Deltagare

Vi bokar ev. hotellrum själva! *
Samtycke registrering av personuppgifter *
Samtycke för registrering av ovan uppgifter och samtycke för publicering av foto I samband med din anmälan till Stängseldagen registrerar vi inmatade personuppgifter i lista, för det behövs ditt samtycke. Vi ber dig även att samtycka för publicering av foton på föreningens hemsida från Stängseldagen evenemanget där ovan deltagare ev. kan förekomma i bild. Ifall du önskar mer information om vår hantering av personuppgifter eller önskar återkalla samtycken eller har klagomål kontakta i första hand vårt kansli på kansli@stangselforeningen.se. Kontaktväg till tillsynsmyndigheten Datainspektionen är 08-6576100.
reCAPTCHA