Stängseldagen är den årliga branschkonferensen för områdesskydd. På konferensen träffas olika intressenter inom områdesskydd, både entreprenörer och leverantörer har en möjlighet att träffas och diskutera branschrelaterade saker och ta del av det allra senaste.

Stängseldagen 2020

Stängseldagen 2020 genomfördes den 6 februari i Arlandastad! 10 års-jubileum! 100 deltagare! Återigen en lyckad tillställning med föredrag och avslut med Årsmöte.

Stängseldagen 2021

Nästa stängseldag har datum torsdag den 4 februari 2021. Vill ert företag delta? Kan man anmäla sig för deltagande redan nu ? Jajamen. Vi tar hellre emot er anmälan tidigt än sent. Välkommen med er anmälan.

(Plats för Stängseldagen 2021 är inte utsedd ännu).

Anmälan till stängseldagen 2021

Anmälan stängseldagen

Deltagare

Vi bokar ev. hotellrum själva! *
Samtycke registrering av personuppgifter *
Samtycke för registrering av ovan uppgifter och samtycke för publicering av foto I samband med din anmälan till Stängseldagen registrerar vi inmatade personuppgifter i lista, för det behövs ditt samtycke. Vi ber dig även att samtycka för publicering av foton på föreningens hemsida från Stängseldagen evenemanget där ovan deltagare ev. kan förekomma i bild. Ifall du önskar mer information om vår hantering av personuppgifter eller önskar återkalla samtycken eller har klagomål kontakta i första hand vårt kansli på kansli@stangselforeningen.se. Kontaktväg till tillsynsmyndigheten Datainspektionen är 08-6576100.
reCAPTCHA